Belangrijk om te weten

Telefonische bereikbaarheid

De Blaeij fysiotherapie en medische fitness is iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur. Buiten deze tijden kunt u een boodschap achter laten op het antwoordapparaat. Wij bellen u dan z.s.m. terug. Let op: het telefoonnummer verschijnt niet op uw display.

Er wordt niet gewerkt met een wachtlijst. Getracht wordt iedereen binnen twee werkdagen na aanmelding in te plannen, afhankelijk van uw voorkeuren.

Wanneer u bij verhindering uw afspraak ten minste 24 uur van tevoren annuleert voorkomt u dat de gereserveerde tijd bij u in rekening wordt gebracht. Annuleringen kunnen altijd worden doorgegeven, zowel tijdens als buiten de openingstijden van de praktijk. Als niemand u te woord kan staan, kunt u uw boodschap inspreken op het antwoordapparaat of een e-mail sturen.

Hygiëne

Tijdens een fysiotherapeutische behandeling is er vaak sprake van direct lichamelijk contact tussen cliënt en behandelaar. Het wordt op prijs gesteld dat u hiermee rekening houdt met betrekking tot uw persoonlijke verzorging. U wordt verzocht om tijdens iedere fysiotherapeutische behandeling een badhanddoek mee te brengen. Deze dient u te gebruiken op de behandelbank of in de oefenzaal. Daarnaast wordt u verzocht om tijdens het gebruik van de oefenzaal altijd binnenschoenen te dragen.

Privacy

Er wordt veel waarde gehecht aan uw privacy. Met uw gegevens wordt zorgvuldig en vertrouwelijk omgegaan. In alle behandelkamers is de privacy gewaarborgd. Al uw gegevens bevinden zich in een beveiligde digitale omgeving en zijn niet toegankelijk voor derden tenzij u daar schriftelijk toestemming voor heeft gegeven. Daarnaast werken wij volgens de privacyregels van de branchevereniging KNGF.

Waarneemregeling

Wanneer uw behandelend fysiotherapeut uit de roulatie is of met vakantie gaat zal, in overleg, het behandelplan worden voortgezet door een collega in de praktijk. Hierdoor is de continuïteit van uw behandeling gewaarborgd.

Klachten

Uiteraard doen wij er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch een keer minder tevreden zijn, dan stellen wij het erg op prijs dat u dit aan ons doorgeeft. Indien u klachten heeft over uw behandelend fysiotherapeut of over de geleverde zorg, kunt u dit in eerste instantie met hem of haar bespreken. Wanneer u er met de behandelend fysiotherapeut niet uit komt, kunt u dit aangeven bij het management.

Vanzelfsprekend wordt uw klacht vertrouwelijk behandeld en er zal alles aan gedaan worden om tot een goede oplossing te komen. Als uw klacht niet naar wens is opgelost, kunt u terecht bij de klachtencommissie van de branchevereniging KNGF. Verdere informatie kunt u vinden op www.kngf.nl.

De praktijk is niet verantwoordelijk voor de eigendommen van de cliënt.